Strony

wtorek, 22 sierpnia 2017

#FILM

Ostatnio znowu nie za bardzo mam ochotę pisać, ale nie chcę aż tak zaniedbywać bloga, dlatego przez najbliższy czas w postach będę Wam polecać różne rzeczy. Dzisiaj polecę Wam film, który niedawno obejrzałam. Dwa razy. Pierwszy raz sama, a za drugim razem przy okazji, kiedy poleciłam go moim rodzicom. Film opowiada o bardzo uzdolnionej dziewczynce. Pewnie zastanawiacie się w jakiej dziedzinie była tak bardzo uzdolniona :) Otóż moja ukooooochana dziedzina, jaką jest matematyka. Ze słową "ukochana" żartuję. Ja i matematyka naszą przyjaźń zerwałyśmy tuż po skończeniu gimnazjum. W liceum było tylko gorzej. Ona obrabiała tyłek mi, a ja jej. Wiecznie się ze sobą kłóciłyśmy i ani ona mnie nie potrafiła zrozumieć, ani ja jej. Dlatego kontakt definitywnie zerwałyśmy po mojej maturze. Jednak ta dziewczynka kochała matematykę. 


Dziewczynką opiekuje się jej wujek i staje przed niemałym problemem. Nie wie, czy pielęgnować talent dziewczynki, czy pozwolić jej być dzieckiem. Sam jest bardziej skłonny, by dziewczynka potrafiła i mogła być małą dziewczynką, która ma przyjaciół i czerpie z dzieciństwa jak najwięcej, jednak na jego drodze pojawia się babcia dziewczynki, a jego matka. Ona za wszelką cenę chcę, by Mary pielęgnowała swój talent już od najmłodszych lat, by w przyszłości zostać popularną matematyczką, która na swoim koncie będzie miała wiele sukcesów. Z tego też powodu syn z matką spotykają się w sądzie i tam zaczynają walkę o prawną opiekę na małą. Jak zakończy się proces? Kto dostanie prawa do opieki? Czy mała będzie zmuszona do rezygnacji z bycia dzieckiem? Tego dowiecie się oglądając ten film. Wiem, że jest to tylko film, ale myślę, że na świecie są takie genialne dzieciaki jak Mary. Czy mamy prawo do odbierania im dzieciństwa? Można to jakoś pogodzić?

7 komentarzy:

  1. Film zapowiada się bardzo ciekawie, jestem jego ciekawa i myślę, że w najbliższym czasie go oglądnę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście uważam, że jeżeli Ci się nie chce, nie masz pomysłu lub ochoty - odpuść. Wróć z podwójną siłą do blogowania. Obserwuję, http://beautygirlymakeup.blogspot.com/2017/08/pedzle-hakuro.html .

    OdpowiedzUsuń
  3. Film wydaje się ciekawy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro polecasz, na pewno obejrzę Chmurko.
    trzymam za Ciebie kciuki.. : )
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za zbieg okoliczności.. Akurat wczoraj o Tobie pomyślałam ;)
      Jutro trzymaj, przydadzą się!

      Usuń
  5. Widziałam ten film, jest wspaniały! Bardzo rzadko płaczę w kinie, ale tu mi się zdarzyło. Bardzo gorąco polecam ten film każdemu! :)
    Pozdrawiam
    i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń